Er det noen som vet hvor man kan få tak i sylindere til prima lesseapparat? Dette er vel noe orginal zetor vare. Klarte og kjøre av ene av di sylinderene som sitter øverst på apparatet ifjor vinter. Er vel en slaga hjelpesylinder av noe slag.

Visninger: 335

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Zetor har vel aldri hatt noen original laster. Om lasteren har sittet på traktoren siden den var ny, så er det jo bare å kontakte forhandleren som solgte den
tror det finns original Zetor laster
Før brukte Zetor et lastermerke som het Allied, som de klistret Zetormerke på, og nå tror jeg dem bruker Traclift lastere med Zetormerke i enkelte land, men her i landet blir traclift lastere montert med sitt eget navn på Zetor. Omtrent som Valtra nå i de siste årene har levert Valtra laster ..... Det er en ren Ålø laster med Valtra merke på
Har forresten aldri hørt om Prima laster. De aller fleste Zetorer jeg har sett, med annet enn Trima og Ålø, har hatt Veto laster. Har du noen bilder av denne?
Kan få tatt noen bilder av det ja..
Men jeg ser ikke helt for meg hvilken sylinder du prater om heller. Ligger denne på oversiden av lasterarmen, inn mot fundamentet? Jeg har sett slike før, men da på diverse andre fabrikat, og da enten som hjelpesylinder som du sier, eller så er de i forbindelse med hydraulisk paralellføring
Ligger på oversiden av rammen ja.. Kanskje mulig å få tak i noe universalt? JA er en Prima laster, står på siden av den, Aldri hørt om det selv. Det som er at der traktoren ble kjøpt og apparatet ble montert har gått konkurs for maaange år sia.
ta mål av sylinder og stmpel å slag lengde( innkjørt og utkjørt) og bolt hull å hør med noen som forhandler hydraulikk...
Det er sylinderen til paralellføringen som sitter oppe over lasterarmen. Denne kan fjernes, demonter sylindere og plugg slanger, men da mister du paralellføringen. Det går å få tak i deler til denne, men dersom lasteren heter Prima, finnes det 2 forskjellige fabrikat. dersom det er en eldre Prima eller Zetorlaster, må du vite diameteren på stempelstang.
Kontakt en Zetor forhandler.

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår