Hvilken lakktype anbefales ved hellakkering av MF 35X (2-komponent?)
Hvilke fargekoder er til kropp, panser+skjermer og felger?

Visninger: 1276

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

på 35x så e det samme på farge på felgene å kroppen. skjermer og panster så er det den orginale rød på kommer ikke på hva den heter. men vis du drar til eik sentret så bilr det greit. økonomideler så har de dålig lakk. kjøpt lakk hos eik jeg å den har holdt lenge å den er fin i lakken enda. men anbefaler å lakkere med sprøyte. for 1 l så koster det ca 200 kr hos eik.
Reis tel eikmaskin og si type og årsmodell av traktoren.
Hei angående valg av lakktype har jeg noen anbefalinger. Det viktigste er å gjøre et godt forarbeid, sandblåsing ,pussing og vasking er alfa omega for å få et godt resultat. Til kroppen og felger kjøper du poleuretan lakk, denne er 2-komponent grei glans, holder godt på glansen tåler olje, kjemikalier og er meget slitesterk. Det røde på traktoren kjøper du billakk til. du får kjøpt en halv liter, og resultatet blir toppers lykke til olaf rune
Tja æ trur det e vel samme ka lakk du bruka men bruk herdner å tynner .då blir det så bil lakk... Har prøvd lakk fra eik å økonomi-deler. men blandet ikke noe i lakken å den sprakk å ble skoldet. å mye arbeid.igjen
eiksenteret har orginal lakk til det det har også økonomideler, men sørg for å få spesifisert MF eldre og og eldre grå til felger å kropp, kjøpte lakken på økonomideler når jeg restaurerte oppigjen 35x'n heme
økonomideler lakken bør du legge klarlakk på, for den blir fort matt

RSS

Annonse

Facebook likes

Annonse

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår