Alle diskusjoner merket valmet (16)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

pto clutch på valmet 505

Hei. Har kjøpt meg ein valmet 505 90 mod men får ikkje den elektriske utkoblinga av pto til å virke.Når eg koblar inn pto med spaken får eg…

Startet av Arne Iversen

0 apr 11, 2015

Kortslutting ved montering av arbeidslys, hva gjør jeg?

Var lykkelig i ferd med å avslutte jobben med å montere LED-lamper foran på min Valmet 865S da jeg klarte å kåle det til for meg sjøl. To u…

Startet av Rune Hellem

3 mai 23, 2014
Svar innen Rune Hellem

Strømløs - Valmet 6400 - hvor skal jeg lete?

Får ikke startet - traktoren da den er elektro-panel-død! 1. Testet batteri med Multimeter (MM) gir +12 volt. 2. Testet alle sikringer, og…

Startet av Rune Skretteberg

10 apr 2, 2014
Svar innen Henrik Fagerli

vil kjøpe traktor før vinteren !!!

hei er på jakt etter en 4wd eller 2wd med laster. kan være et prosjekt kan gi inntil 35 000 kr må være i trøndelags område og de må være te…

Startet av Theo Alexander Sørdahl

0 nov 3, 2013

turbo forslag til valmet???

hei til alle traktor fans der ute !! :)  eg har en 90 mod. valmet 555-4 turbo som har gått 9960 tima! å turboen på denne er bjynt å bli vel…

Startet av jørgen turbodiesel kvammen

4 mar 3, 2013
Svar innen jørgen turbodiesel kvammen

FELGLODD

har ein valmet 6400 å syns an e litt lette bak av å te.. e de nåken så har felglodd så passe te an? snakk me meg her elle send email på dfa…

Startet av Daniel jr Fattnes

0 mar 1, 2013

valmet 455 mer fart?

lurer litt på ossen dekk som kan gå en valmet 455 sitter 16.9.30 på den nå  eller orginal dekk dim.   så lurte på hvor store dekk som kan s…

Startet av asbjørn hs

23 feb 28, 2013
Svar innen jørgen turbodiesel kvammen

lastearmer ålø quiqke 620

Noen som har kjenskap til ålø laster , er det andre lastearmer man kan brukke en 620 . Noen som vet om hvor man kan få takk i brukte armer…

Startet av jan jensen

2 jun 11, 2012
Svar innen jan jensen

Front pto på valmet

Er det vanskelig å få til front pto på Valmet 6400?

Startet av Paul-Gerhard Kroknes

3 mar 6, 2012
Svar innen Erlend Dale Jr.

Drive gård sammen ?

Hallo Ja. Er ny her på Forumet og Har et Spm. Har en kompis som skal ta over gård om noen år og jeg har også lyst til å drive gård så spørs…

Startet av Ola Barikmo

8 mai 14, 2011
Svar innen Ola Barikmo

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår