Alle diskusjoner merket mod (14)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Deutz 1973 mod. med hydrolikk problemer.

Traktoren hadde lite/ingen kraft i hydrolikken, så vi fylte på mer olje og luftet hydrolikken til all luft var ute. Nå løfter den helt opp,…

Startet av Tone Grov Tonheim

2 13 apr
Svar innen Tone Grov Tonheim

Bytte av Kingbolt nedre

Heisann Skiftet dekk på min Valtra 700 Turbo fra 98 ifm med dette oppdaget jeg at nedre Kingbolt var slakk har bestillt nytt fra Lantmanne…

Startet av Morten Hegglund

1 nov 24, 2016
Svar innen Morten Hegglund

FIAT 88-94 gear har låst seg i 3

Hei. Har en FIAT 88-94 95mod. Var it og skulle brøyte gårdsplassen i dag, satte gearspaken i 3 gir.....men der har den låst seg. Får ikke g…

Startet av Åge B Singstad

0 des 28, 2014

Masse Ferguson 375 Øvre & Nedre Kinbolt

Vordan er letteste måten og ta ut/demontera Kingbolt. Hjelp og link for svar blir mottat med stor takk!!

Startet av Kjell Arne Alme

0 mai 11, 2014

sakte fart når eg gire fra lav til høg gir

hei eg har en mf 3095 1994 mod gått 9400t har dynoskift skulle måkke snø kjører etter vegen og skifte til høg gir så den vill ikke gå med f…

Startet av øystein sørensen

0 mar 21, 2014

Volvo 400 Buster som lekker olje

Jeg lurer på hva som kan være feil når det lekker olje ut av dieselpumpe når jeg kjøre med godt turtall med snøfreser. ser ikke ut som det…

Startet av Torbjørn Aasen

7 feb 3, 2014
Svar innen Torbjørn Aasen

Husking på hydraulikk

Hva er feilen når  hydraukikk armene står og husker,når jeg har dem på topp?

Startet av Gunnar Cato Dalen

6 feb 5, 2013
Svar innen Fredrik

JD 2130 MFWD er konstant på..

Hei! Kjøpte meg en John Deere 2130 fra 1980 i forrige uke, driver å fikser den opp å vil få alt til å fungere igjen.. Problemet jeg nå ha…

Startet av Stian Dyb-Sandnes

6 sep 10, 2012
Svar innen Jens Kristian Bønå

Håndgass på Gråtass

Hei, "arvet" nylig en 51 mod gråtass TEA. Håndgassen sitter dønn fast, antar dette skyldes rust. Misstenker også at dette håndtaket ikke h…

Startet av Bård Nohre

14 apr 9, 2012
Svar innen Bård Nohre

Ford 2000

Hei vi har kjøpt en ford 2000 - Vi har problemer med starting. Men det som er viktigst for oss å få i orden er hydraulikken. Den løfter fre…

Startet av Ny vei omsorg & arbeidstrening

6 jan 30, 2012
Svar innen Lars Raaen

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår