Alle diskusjoner merket ford (16)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

hva trengs for å bygge dobbeltvirkende hydraulikk på eldre ford 3600?

jeg har en ford 3600 1977 med q-cab hytte og enkeltvirkende laster. kunne tenkt meg å bygge ut hydraulikkanlegget for å kunne bruke hydr to…

Startet av Espen Larsen

1 jan 19, 2015
Svar innen Lars Raaen

startmotor slurer ford 3600

Hei Jeg sliter litt med at startmotoren "går i fri" før motoren starter. starteren slår inn hver gang, men rett før den starter går den i f…

Startet av Espen Larsen

5 jan 16, 2015
Svar innen Espen Larsen

county 1124 turbo lader sent

Hei. Har en ford county med en cargo 6 sylindret motor, har montert turbo på den, den kommer fra cargo lastebil. Turboen lader veldig sent,…

Startet av robert hasselbergse

1 okt 14, 2014
Svar innen Trond Ivar Trondsen

hjelp! få start på ford 4000 som har stått ute i flere år!

har kjøpt en ford 4000 3 syl diesel som har stått ute i flere år, hvordan skal jeg gå fram? bare å fylle på ny diesel og prøve? vet ikke om…

Startet av Ole Røstenskar Apeland

5 feb 27, 2014
Svar innen Rolf Helge Wigestrand

laga egen sandspreder

je lure på om det er vanskelig og laga himmelaga sandspreder.dem er jo så jævla dyre.

Startet av joakim engedalen

2 jan 23, 2014
Svar innen Hans A. Olsen Moen

vil kjøpe traktor før vinteren !!!

hei er på jakt etter en 4wd eller 2wd med laster. kan være et prosjekt kan gi inntil 35 000 kr må være i trøndelags område og de må være te…

Startet av Theo Alexander Sørdahl

0 nov 3, 2013

ford 4600 1976 mod 2wd

Jeg trenger å bytte clutch på slitern min og er selvsagt ute etter billigst mulig alternativ. Billigst i Norge er til nå Økonomideler med 4…

Startet av Hogne Lauksund

1 jan 10, 2013
Svar innen Johnny

ford 2000 hydraulikkpumpe

ford 2000 problem. har laget et annet forum hær også. men nå har jeg tatt bilde og lakt ved. spørsmålet er am dette er hydraulikkpumpa på t…

Startet av asgeir handberg

5 okt 11, 2012
Svar innen svein gjengstø

lading ford 2000

Hei! etter suksefull opprensking av bakaksel skulle jeg skifte dynamo og spenningsregulator idag, skifet og klar for start oppdaget jeg 2 t…

Startet av Vegard

2 okt 6, 2012
Svar innen Eirik

ford 2000 problem...

har en ford 2000. problemet er at armene ikke løfter seg. ingen hydraulikk som fungerer. er det noen som vet hva problemet kan være? kan de…

Startet av asgeir handberg

4 jun 30, 2012
Svar innen Eirik

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår