Alle diskusjoner merket Zetor (20)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Må skifte batterikasse til Zetor 6245

Hei, har en Zetor 6245 hvor batterikassen er opprustet slik at batteri kan falle ned. Er det mulig å få kjøpt en slik kasse - ny eller bruk…

Startet av Arnt-Eirik Rørnes

1 feb 26, 2018
Svar innen Rune Hellem

Bytte clutch på zetor 6245

Hei har byttet clutch på en zetor 6245, men hva slags moment skal det vere på de 12 M8 boltene rundt og hvordan justeres de armene til driv…

Startet av Tor Olav Greibrokk

0 okt 29, 2016

Vannpumpe

Er det noen her som har ei vannpumpe til Zetor 5245 liggende, da det har vørti ulyd å slark i den jeg har. Det haster.

Startet av per magne skogli

1 nov 16, 2015
Svar innen ferguson

Bytte av hydraulikkpumpe Zetor 5011, metall spon i bunnpanna?

Hei. Slet med teig og svak hydraulikk, bestemte meg for å bytte pumpe og sikkerhetsventil. Men ble overrasket over hvor mye metall spon m.m…

Startet av Lars kristian Rørdam

5 okt 22, 2015
Svar innen Atle H

Zetor som er låst i lavgir

Hei Er det noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Har kjøpt meg traktor for første gang (zetor 7745) og nesten på første tur mistet…

Startet av Knut Hov

4 des 29, 2014
Svar innen Atle H

traktoren orker ikke dra etter 3-5 min kjøring

Problem med at når jeg har kjørt litt (4-5 min) i 4-5 gear så virker det som bremsen?? legger seg på.traktoren orker ikke å dra,må ned i 2…

Startet av Bengt Bratt

5 nov 29, 2014
Svar innen Bengt Bratt

Lite strøm, full fyr

Fikk tak i en eldre zetor i går. Skulle prøve å starte den i dag. Men merka fort at det vare lite strøm på batteri så jeg stoppa. Men så st…

Startet av Ojoj

3 okt 7, 2014
Svar innen Atle H

Ventilåpning Zetor 5245

Hei, Har skifta stempler og foringer på min 5245 uten bruk av rep.håndbok så langt. Men så var det dette med ventilåpning da, kan noen hjel…

Startet av Odd Helge Haukås

1 sep 10, 2014
Svar innen Atle H

Zetor 3511 drivstoffproblem?

Hei, nylig anskaffet traktor, ingen mekaniker, men virker som om den har fått problemer etter regnet kom (kan det være sammenheng tru?) Den…

Startet av André Søgnen

18 mai 27, 2014
Svar innen André Søgnen

Zetor 7245

Jeghar nylig overtatt en -85 Zetor 7245 av svigerfar, noe småfiks som må gjøres, som vanlig på eldre kjøretøy, men, PTO vil ikke virke, noe…

Startet av Geir Kåre Pettersen

20 mar 22, 2014
Svar innen Geir Kåre Pettersen

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår