Alle diskusjoner merket John (51)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Noen som vet om hvor jeg finner instruksjonsbok til John Deere 6610 gratis?

Trenger instruksjonsbok/ owners manual til John Deere 6610     Håper noen kan hjelpe meg!!   Takk

Startet av Marius Husøy

7 mai 2, 2011
Svar innen Jørgen Flengsrud

Verdi av John Deere, kom med innspill!:)

Hei, jeg lurer på hva jeg kan få for en tilnermet strøken John Deere 2130 4WD 75hk?   har hatt den en stund nå og lurer på å selge den for…

Startet av John Deere

5 apr 27, 2011
Svar innen John Deere

Har ein JD 2850 med ulyd/lagerlyd i pumpe framfor motor.

Har ein JD 2850 91 mod. som det virker så om det er ein ulyd i hyd.pompe framfor motoren... virker vertfall som om lyden kjem derfra.. vans…

Startet av Hallstein

8 mar 19, 2011
Svar innen Hallstein

Montere Sub i traktorn

Noen som har erfaring med sub i traktorn?  Tenker på montere en Aktiv basskasse attmed sete på en John deere  i 6020 serien, samtidig bytte…

Startet av Sindre

0 jan 1, 2011

Bøyle på taket til JD SG2 hytte

Er det noen som vett kor eg kan få tak i ein bøyle så eg kan feste på/rundt taket til John Deere med SG2 hytte ?? Kan feste lys i den, har…

Startet av Erlend Dale Jr.

1 okt 28, 2010
Svar innen Rune

Modelltraktorer skala 1/32 selges

Selger ut en del av min traktormodell samling. De fleste modellene er nye, og i original eske.Dette er modeller jeg har anskaffet fra hele…

Startet av Olav S.

1 aug 31, 2010
Svar innen jørgen turbodiesel kvammen

Traktormodeller i skala 1:32 selges!

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23134808 Selger ut en god del av samlinga. Kan være behjelpelig med å skaffe alt a…

Startet av Olav S.

1 aug 26, 2010
Svar innen Glenn l andersen

Gammal John Deere

Jeg lurer på om noen veit hva som er akseptable priser på gamle 2 sylindra jd og evenuelt om noen har et gammelt eksemplar de kan selge det…

Startet av Tor Arne Bråten

11 mar 26, 2010
Svar innen Jonas Stangjordet

John Deere 6930 - HJÆLP

Åffer fjuske traktorn når je dræg på med gassen så det bli over 2300 omdreininger??

Startet av Åsmund Granlien

20 jan 12, 2010
Svar innen Jens bonde008

John Deere holdbarhet

Fått tilbud på en godt utstyrt John Deere 6410 Premium 2001 med laster og fronthydraulikk. Traktoren har gjennomgått full service/vedlikeho…

Startet av Chrsom

7 des 25, 2009
Svar innen Ole Kristian Eidem

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår