Alle diskusjoner merket John (49)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

JD 2030 Hydraulikk Pumpe

Hei,jeg har et problem på min JD 2030 etter jeg hadde havari på et nålelager i den hydraulikkpumpen som står koplet fast på reimhjulet til…

Startet av Jørn Johansen

4 okt 28, 2012
Svar innen Morten Ulleberg

skjermer

hei hei :)  noen her inne som har skjermer til ein JD 2040 elle vett om noen som har??  ikkje SG2 hytte 

Startet av kenneth austerheim

0 okt 23, 2012

John Deere dele liste og tegninger på nett

Lite tips til dere som har John Deere John Deere har online delekatalog på denne adressen: https://jdparts.deere.com I feltet "Enter a Jo…

Startet av Sverre M

1 sep 12, 2012
Svar innen Erlend Dale Jr.

JD 2130 MFWD er konstant på..

Hei! Kjøpte meg en John Deere 2130 fra 1980 i forrige uke, driver å fikser den opp å vil få alt til å fungere igjen.. Problemet jeg nå ha…

Startet av Stian Dyb-Sandnes

6 sep 10, 2012
Svar innen Jens Kristian Bønå

1000 o/ min pto til John deere 2850 91 mod.

Har ein john deere 2850. Er det mogle og få 1000 omdreininger på kraftutake på denne? Ser det står noko i instruksjonsboka om at ein kan by…

Startet av Hallstein

4 jun 17, 2012
Svar innen Ole Rikard Søraker

Evt lekasje i løfte sylinder

Hei godt folk Har en John Deer 1040 fra 79 Løftet siger når traktor stoppes( hyd.pumpe)blir stoppa. å det er ikke like god "sprut" over løf…

Startet av Andreas Klokseth

0 apr 10, 2012

Tett hytte ønskes på JD 1030 4WD 78-mod med Duunbøyle

Snakka med FK på Koppang, de mente det ble mye styr og u-harmonisk å sette på en helhytte (OPU hytte) fra noe annet pga dashbord + +. Noen…

Startet av Odd Roar Størdal

0 feb 6, 2012

"Det er jo berre å bestille ny traktor"

Har lyst til å høre folk si meining rundt emnet å bestille heilt fabrikkny traktor? Ser at enkelte byttar traktor etter svært kort tid, pga…

Startet av Sondre

37 jan 24, 2012
Svar innen Martin

Startproblemer på John deere 1950

Hei, noen som har peiling på hvorfor jeg ikke får start på traktoren? Det virker som om ikkje starteren reagerer når eg vrir om startbryter…

Startet av Jon Ove syslak

16 des 26, 2011
Svar innen Jon Ove syslak

Klompen etter turboen har sprukket?, JD 6610

I starta opp å kjørte nedover i bygda i morres, hører bare en smell og da har den klompen etter turboen gått gått i to... Hva er den ? lydd…

Startet av Marius Husøy

3 nov 27, 2011
Svar innen Ole Rikard Søraker

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår