Alle diskusjoner merket IH (10)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Bakbrems på Case IH 4230XL må luftes, pakning?

Har akkurat kjøpt meg en Case IH 4230XL 97 mod. Den har lite timer og er i gen god stand. Men hver gang jeg startter må jeg lufte bremsene,…

Startet av PETTER ULSRUD

0 feb 22, 2016

hydraulikkproblem CaseIH 685XL

har problemer med hydraulikken på casen. den siger endel, henter seg fort opp igjen, men rykker mye og ofte.ser også ut for at det lekker g…

Startet av Olav Smenes

0 des 31, 2015

Gammel frontlaster og hydraulikksentral

Jeg har overtatt et småbruk og med på bruket fulgte det med traktor, en International 475, med frontlaster. Lasteren fungerer, men problem…

Startet av Andreas

1 apr 6, 2015
Svar innen Ansgar G Grimsrud

IH 745 xl Gløding

Hei hei Er det noen som vet hvordan Gløding av motor på IH 745 xl fungerer ? Finner ingen glødeplugger der det normalt skal vere glødeplug…

Startet av Tor Klauset

1 des 28, 2014
Svar innen Henrik Fagerli

Farmall deler (Mc Cormick / International / IH)

I forbindelse med restaurering av Farmall DGD-4 ønsker jeg å kjøpe pansermerket framme "Farmall Diesel", samt bøylen til passasjer på venst…

Startet av Skraphandler'n på Hagåsen

1 okt 16, 2012
Svar innen Lars Dørum

1200t service Caseih Jxu 115

Hei. nå har Casen gått 1200timer og må ha en service. i instruksjons boken står det at ventilene skal justeres, er dette kurrant og gjøre…

Startet av Asbjørn Eliassen

1 sep 25, 2012
Svar innen Ole-K

Hvilken hytte type er dette?

Startet av Tom Atle

1 jan 7, 2012
Svar innen Jens Kristian Bønå

IH 633 4wd

Hei folks.  har en IH 633 4wd og lurer på om noen der ute har kunnskap om desse traktorane og eventuelt hvor man kan få bøker og info om tr…

Startet av kim andre husevåg

1 nov 4, 2011
Svar innen Svein Erik Dommersnes

Overhaling IH - 454 med Turbomontering

Hei. Jeg tenker på og overhale motoren på 454'en, dette kommer av at den bruker store mengder olje og vann. Jeg tenker og bytte følgende de…

Startet av Per Inge Lund

3 jul 10, 2011
Svar innen Å.H

Laster passe til traktor?

Hei Jeg har sett på en Case IH 5130, denne selges uten laster. Men så er det slik at jeg har stående en Ford med Trima 1620 som jeg vurder…

Startet av Mathias

5 jan 7, 2010
Svar innen Ivar Garmo

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår