Alle diskusjoner merket Ferguson (62)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Trepunktfeste går ikke ned på Volvo 430

Hei.! Noen her som kan hjelpe.? Har problemer på min Volvo BM 430 med at trepunkten ikke går helt ned. Virker som om det er noe i hydraulik…

Startet av Torgeir Krøvel-Velle

13 apr 19, 2017
Svar innen tor erik wibe

spak på massey ferguson 362

ene spaken har begynt og henge igjen (litt tyngre) har prøvd å smøre dette ved å klemme fett på å prøve å stappe nedi fett med spiker men d…

Startet av Sveinung Sæstad

0 des 2, 2016

Bua skjermer til MF 135

Hei, deler til MF 135 ønskes, jeg trenger en skjerm av den bua-typen som går ned til fotbrette, mangler skjerm på høyre side. og et orginal…

Startet av jan-olav johansen

0 aug 26, 2016

Gråtass lakk

Hei! Jeg har en 1953 mod. Ferguson TEA stående som jeg skal gi en full overhaling og jeg har for den grunn noen spørsmål angående lakk. Jeg…

Startet av Magnus Jacobsen

2 jul 22, 2016
Svar innen Magnus Jacobsen

Bytte av tetn.ring gearkasse MF 135

Har oljelekasje frå gearkassa til clutchhuset og skal bytte tetning ,men får ikkje av huset som utløyserlagert henger på ,har snakka med fl…

Startet av Steinar Hildre-Almstad

0 apr 12, 2016

MF 35 Vann i olja

Har en 1961 MF 35 med 3.152 motor. Jeg har fått vann i olja og tok av toppen siden jeg da trodde at toppakninga var gåen. Jeg kan ikke kla…

Startet av Stian Klokkhammer

9 mar 3, 2016
Svar innen Kalle K

Trima laster. Braketter ønskes kjøpt!

Ønsker og kjøpe braketter for frontlaster til MF 265 4x4 1980mod. Noen som har? Hvis interesse var jeg braketter fra Fiat 60-88 som kan byt…

Startet av Jann Egil

0 jan 24, 2016

MF 135 71mod. Clutch problem etter hydraulikk service

Jeg har nettopp kjøp en 135 m/MP. Historikk: Denne sier selger har stått i 2år, pga. treg/feil på hydraulikken. Han tar av lokket og bytter…

Startet av Torbjørn Solberg

0 nov 22, 2015

Traktor til vedmaskin. Ferguson 135/ih 574

Hei. Vurderer og kjøpe meg en annen traktor til min vedmaskin(hakki pilke 2x) enn den jeg har nå. Har en ferguson 30 til dags dato, den er…

Startet av Torgrim Brandser

1 okt 5, 2015
Svar innen Lars Raaen

Justering av styresnekke på MF165

Hjelp!!! Noen som kan si noe om justering av slakke på styresnekka på MF165? Er det noen som har snekke liggende og kan selge den, event…

Startet av Kåre S Aunan

18 apr 15, 2015
Svar innen ruben b

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår