Jens Kristian Bønås diskusjoner (954)

Diskusjoner svart på (933) Svar Siste aktivitet

"Enig med Birkenes her, men for å svare på spørsmåla spesifikt: Baklysene funker ikke…"

Jens Kristian Bønå svarte på onsdag på elektriske problemer på eldre traktor

2 på onsdag
Svar innen Jens Kristian Bønå

"Ja, 1040 og 1630 har samme motor. Husker ikke i farta hva benevnelsen var, men det e…"

Jens Kristian Bønå svarte på onsdag på Bytte dyser på John Deere 1040, 1983 modell

5 på onsdag
Svar innen Arne Foskum

"Ser det står en P der, på den koblinga som er nærmest P skal pumpa kobles til, altså…"

Jens Kristian Bønå svarte 4 okt på Gammel hydraulisk sentral

2 5 okt
Svar innen Øystein Birkenes

"Nå vet ikke jeg hvor vant du er til å skru, men med litt iherdig arbeid, så burde de…"

Jens Kristian Bønå svarte 30 aug på '83 Zetor 6045 thrustlager clutch

12 8 sep
Svar innen Kim Roald Moen

"Vet og vet.... Svakt er relativt, hva slags laster har du, og har den egen hydraulik…"

Jens Kristian Bønå svarte 30 aug på Fordson major 4000 66mod?

2 30 aug

"Nå vet ikke jeg hvilken hytte du har, men dette kan du jo begynne med: Sjekk at girs…"

Jens Kristian Bønå svarte 1 jun på Startproblem John Deere 2040

1 1 jun

"Veldig sannsynlig at det er felles for gir og diff på den. Sånn var det på de fleste…"

Jens Kristian Bønå svarte 1 jun på Olje kardang Volvo Krabat

2 2 jun
Svar innen 57merc

"At det ryker fra innslaget kommer av dårlig kontakt, sjekk kablenes tilkoblingspunkt…"

Jens Kristian Bønå svarte 27 mar på 69 Ford 3000 - Det ryker av innslaget på starteren ved kinning

1 27 mar

"Når du er ferdig å frese, la fresen gå mens du kommer deg opp i fart. (Hvis du er på…"

Jens Kristian Bønå svarte 20 mar på Tips til fresing med liten v-fres?

1 20 mar

"Kunne ikke ramla meg inn å kjøpe en traktor med såpass mange timer på. Å jo, 7-8000…"

Jens Kristian Bønå svarte 20 mar på MF 6480 DYNA 6 2007 Bremsehavari etter mye problemer

3 20 mar

RSS

© 2017   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår