Frode Ruis diskusjoner (7)

Diskusjoner svart på (6) Svar Siste aktivitet

"Ok takk for svar. Men jeg kommer vel ikke utenom og overhale pumpen nå. Eller fins d…"

Frode Rui svarte aug 9, 2014 på Traktor ruset seg opp på max turtall og jeg fikk ikke stoppet den uten at jeg må kvele den på høyt gir.

31 15 jun
Svar innen Max785

"Traktoren holdt på og gå rett på garasjen. Hadde ikke skjæra på traktoren stått nede…"

Frode Rui svarte aug 6, 2014 på Traktor ruset seg opp på max turtall og jeg fikk ikke stoppet den uten at jeg må kvele den på høyt gir.

31 15 jun
Svar innen Max785

"Hei igjen! Traktoren har stått i noen dager med pumpa er full av olje. Har banka lit…"

Frode Rui svarte jul 29, 2014 på Traktor ruset seg opp på max turtall og jeg fikk ikke stoppet den uten at jeg må kvele den på høyt gir.

31 15 jun
Svar innen Max785

"Takk for egasjement og et svar!Har bytta olje på den gamle pumpa nå. Så ikke bra ut…"

Frode Rui svarte jul 18, 2014 på Traktor ruset seg opp på max turtall og jeg fikk ikke stoppet den uten at jeg må kvele den på høyt gir.

31 15 jun
Svar innen Max785

"Takk for svar!Nei det er ikke turbo og intercooler på den. Den ryker heller ikke sva…"

Frode Rui svarte jul 18, 2014 på Traktor ruset seg opp på max turtall og jeg fikk ikke stoppet den uten at jeg må kvele den på høyt gir.

31 15 jun
Svar innen Max785

"Takk for svaret!Kald start ordningen har glødeplugger, En sitter på luft inntak rett…"

Frode Rui svarte jul 17, 2014 på Traktor ruset seg opp på max turtall og jeg fikk ikke stoppet den uten at jeg må kvele den på høyt gir.

31 15 jun
Svar innen Max785

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår