| Fremhevede diskusjoner |
|---|
Hva menes egentlig men konvensjonell traktor ?Hei hva menes egentlig med konvensjonell traktor, skal skrive om det å klarer ikke helt sette ord på det, så hadde vert veldig fint om noen… Startet av Sindre Øverås in TraktorNyeste svar |
Hvilken snøfres skal man velge?Tenker til neste år å anskaffe en snøfres for å bruke på Claas Arion 640'n på brøyteroda, men er usikker på hva man bør velge av forskjelli… Startet av Alfred Meldal in RedskaperNyeste svar |
Opptauing av biler, et dilemma?Har det som en regel å ikke taue opp biler fra grøfta, med mindre jeg kjenner eieren veeldig godt. Og det går jo på det faktum at man selv… Startet av Ford 8340 in TraktorNyeste svar |
Chipping og oppjustering av motorerNå har det vært skrevet om chipping og oppjustering av dieselmengde i ganske mange tråder her, men felles for alle diskusjonene er at det b… Startet av Jens Kristian Bønå in TraktorNyeste svar |
FeilpostingMange her inne poster innlegg feil, som for eksempel reperasjonsforespørsler i "Retningslinjer for Traktorbygda", jeg lurer på: Skjer dette… Startet av Ole-K in Retningslinjer for TraktorbygdaNyeste svar |
Digitalkamera.Hei.Da har je endelig fått meg et nytt digitalkamera.Noe som har stått ønskelista mi lenge nå da det gammle Nikon kameraet begynte å bli l… Startet av Ola Onshus in UncategorizedNyeste svar |
KJØP AV TRAKTORHar en kompis som ser etter ny traktor i prisklasse 150 til 230 000,den ska i hovedsak brukes til brøyting og litt løfting av rundball/veds… Startet av gunnar johnsen in TraktorNyeste svar |
Michelin vs TrelleborgHei hei. Har nå fått en ny Valtra N 142 Versu til gards, MEN läntmannen har klart og skrive feil på bestillinga så vi fikk Trelleborg dekk… Startet av Einar Høystad in TraktorNyeste svar |
Spm ang frontlasterJeg skal kjøpe en eldre traktor til hobbybruk og ser at det er langt flere traktorer i mitt prisleie uten hydraulikk på skuffa. Så jeg lure… Startet av Håvard in TraktorNyeste svar |
RAKRØR!Hei! har vurdert å kjøpe et rakrør til Fiat 680. har sett på www.vangbo.no men de leverer 3 meter lange. har ikke bruk for lengere enn 14… Startet av Tormod Kveom in TraktorNyeste svar |
21 september 2010 at 18.00 til 30 september 2013 at 19.00 – Norge
0 Kommentarer 0 Interesser© 2012 Created by Tun Digital.