Fremhevede diskusjoner |
---|
![]() Led lysTenkte å kjøpe 4 nye lys til en Fiat 640.Tenkte å kjøpe led lys på 27 watt,hvor kan jeg kjøpe det best å billigst Startet av Isak sandvik in TraktorNyeste svar |
![]() Traktor ruset seg opp på max turtall og jeg fikk ikke stoppet den uten at jeg må kvele den på høyt gir.Min Deutz D 4006 har stått siden i vinter og dette skjedde når jeg skulle starte den opp igjen i går.Både gass og stoppstaget som går inn p… Startet av Frode Rui in TraktorNyeste svar |
![]() Dette vil jeg lese om i Traktor!Hva ønsker DU å lese om i Traktor?Er det for lite eller for mye om store traktorer? Om gjennomsnittstraktoren? Om småtraktorar? Er det for… Startet av Traktor in TraktorNyeste svar |
![]() Landbruksdekk egnet til vinterføreHvilket landbruksdekk egner seg best for vinterføre? - Dette må jo være interessante erfaringer for bønder og særlig de som kanskje har s… Startet av Henrik in TraktorNyeste svar |
![]() snø!Hei folkens! Nå laver snøen ned og har startet selv med litt brøyting for andre! Lurte på hvor mye ny snø det bør lige før man begynner å b… Startet av jostein Espeland in RedskaperNyeste svar |
![]() Traktor T3 ATVHeiHar kjøpt meg en ny "Traktor" , eller nærmere sakt: ATV traktor type T3.. og lurer på om noen faktisk VET om det er krav til bruk av "hj… Startet av Magnus Trac Olsen in TraktorNyeste svar |
AdeblueHei skal ha fåredrag på skolen og lurer på hvor mye det koster når du skal fylle adeblue tanken på en vanlig traktor. Startet av ole kristian sæther in TraktorNyeste svar |
![]() Turtall når traktor står å bakkerHei! Jeg lurer på om noen vet hva som er vanlig bakketurtall på motoren til en MF 6470, 2005 modell? Motoren bakker på rundt 1000 rpm, og… Startet av André Bjørklund in TraktorNyeste svar |
![]() Midjestyrte kompaktlastere..Ser at mange skaffer seg små midjestyrte kompaktlastere som feks. Avant og Weidemann. Jeg lurer veldig på er hvilke erfaringer DERE har med… Startet av Svein M in TraktorNyeste svar |
Hva skal en god skogstraktor ha?Jeg skal handle traktor til rundt 200tusen og trenger litt veiledning. Traktoren skal brukes sammen med tømmerhenger med brems. Jeg lever p… Startet av Borgar E. Haugen in TraktorNyeste svar |
© 2019 Created by Tungutta.
Drives av