Veteran (448)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Slåmaskin

Er det noen som har - eller vet om noen - som har en kultivator til Massey Harris Pony (Canadisk) Og en plog til samme. Er interessert i å…

Startet av Vermund Lyngstad

2 jul 26, 2016
Svar innen Vermund Lyngstad

spørsmål fra en uviten Fordson Dexta eier!

Hei Jeg kjøpte meg nå nylig en sliten fordson dexta Og jeg har en hel haug med spørsmål. jeg har aldri drevet noe særlig med veterantrakto…

Startet av Ole Torevik

1 jul 17, 2016
Svar innen Jørgen Engen

bm 400 68 mod. stopper etter 10 minutter

Trodde først diselpumpa hadde tatt kveld forrige uke, da traktoren plutselig stoppa under snøbrøyting.  Prøvde å lufte den helt fram til dy…

Startet av Tor Bergum

0 feb 10, 2016

bm 400 stoppa ganske plutselig

Var ute og brøyta i dag, og hadde kjørt rundt 20 minutter, ganske plutselig dør bm 400 ca 68 modell ut, og tar ikke etter starten mer.  Nok…

Startet av Tor Bergum

1 feb 6, 2016
Svar innen sigurd arne steinmo solvang

International Hydra 84 1979 mod.

Kjøpte denne i dag med frontlaster og hymas 31 graveag, delaval kompressor for sandblåsing og til slutt et pallegaffel tårn for bakmonterng…

Startet av Tom Holthe

0 nov 18, 2015

Brøyt 20 - 21 entusiast

Hei Er det noe som har en Brøyt  20 - 21 på belter ---som de ønsker å selge til en som vil stelle med den. Helst fra Stavanger til Kristia…

Startet av Inge Flateraaker

0 nov 15, 2015

lakk kode på hanomag 228 r

hei jeg har en Hanomag 228 r 1959 mod er det noen som kan hjelpe meg med lakk kode på den ?

Startet av jan tore stokke

0 nov 15, 2015

Emaljelakk til gammeltraktorn

Hei ny her på "bygda" Skal pusse opp en DB 880 Rød,ser at Øyvind Skoge anbefaler emaljelakk fra Biltema.Vet dere hvordan den rød fargen er?…

Startet av Arne Kingsrød

2 nov 12, 2015
Svar innen Arne Kingsrød

Nokon som har Case 444 Harvester og kan kikke dieselfilterhuset

Har ein 1978 model Case 444 Harvester.  Har lekkasje på toppen av dieselfilterskrua og det ser ut som det kanskje kan mangle ein foring ell…

Startet av Jostein Knighta Bø

2 okt 29, 2015
Svar innen Jostein Knighta Bø

opppusing av gammal traktor

Ska lakera traktoren min, men veit ikkje om eg ska sprøyta da på med lakksprøyte elle mala an med kost.. nokon so har nåke erfaring med ka…

Startet av Jonas Stavenes

6 okt 20, 2015
Svar innen Jonas Stavenes

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår