Traktor (32,482)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

går i nøytral ved kjøring

Har en Valtra 6650 Hi-tec 2002 mod med vendbar førerplass og turbinkobling. Den har noen ganger har gått i fri ved kjøring baklengs. Med då…

Startet av 3,14

0 sep 13, 2015

ford 6810

Hei har en6810 som ikke tipp utak har trykk ingen av utakene bak har trykk men trepunkt og laster virker er det noen som vet er en 1991 mod…

Startet av roy ellingsrud

0 sep 13, 2015

problem med john deere 6310

Hei Har problem med en John deere 6310 der jeg ikke får vendegire i gir. jeg får også ikke startet den for Starteren får ikke beskjed om at…

Startet av Alfred

3 sep 10, 2015
Svar innen Alfred

Solid traktor

Hei, er det noen som kan gi meg et upartisk svar på hvilken traktor 1975-1995 som er den absolutt solide eller tre av de mest solide. En tr…

Startet av Ole Gunnar Johansen Thorbjørnsen

5 sep 8, 2015
Svar innen Bjørn Ekker

Varmeapparat til Sekura hytte

Hei, Varmeapparater er nå montert i hytta og fungerer fint. Legger ved et bilde av "takboksen " med nytt Varmeapparat.

Startet av Arne Klausen

0 sep 6, 2015

Vifter til Varmeapparat Sekura hytter

Hei, jeg har ikke lyktes å få tak i originalviftene. Økonomideler kan ikke lenger fremskaffe disse, og har ikke kompakte varmeapparater som…

Startet av Arne Klausen

0 sep 2, 2015

Varmeapparatvifter til Sekura S70 hytte

Hei, Har en Fiat 500 DT med Sekura S 70 hytte. Begge vifter til varmeapparatet må byttes. Vet noen hvor jeg kan få tak i nye? Vifter er av…

Startet av Arne Klausen

2 sep 2, 2015
Svar innen Nils Anders Lunde

Internasjonal Hymas 84

Vurderer å kjøpe en 79 mod med trepunktsfeste bak. Følger med grave ag. Palletårn. Ekstern luftkompressor for sandblåsing. Frontlaster. Hva…

Startet av Tom Holthe

0 aug 31, 2015

lastersentral på john deere 6310

hei driver å monterer lastersentral på en john deere 6310, men lurer på om det er disse to bak (se bilde) jeg skal koble til sentralen for…

Startet av Alfred

2 aug 29, 2015
Svar innen Rune

lavt trykk transmisjon Ford 7740sle

Krise . Traktor står på jordet , rød varsellampe for lavt trykk transmisjon og lyd. hevearmer bak og frontlaster og hydraulikk uttaka er dø…

Startet av Jon Kroken

0 aug 28, 2015

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår