Traktor (2,425)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Finnes det andre traktorer enn Zetor som har giravhengig kraftuttak?

Har en Zetor med giravhengig kraftuttak men denne har ikke 4x4 og dette er noe jeg ønsker meg selv om jeg har andre traktorer med 4x4. Kan…

Startet av Traktor

2 4 sep
Svar innen Traktor

Dører og "bakrute" til Ford 3000 super dexta

Hei, jeg har kjøpt meg en Ford 3000 super dexta '66-modell, den kom uten dører og plastikk-gardinen bak som er "bakruta". Er det noen som v…

Startet av Ole

0 1 sep

Diamond wedding of celebrities 60th anniversary of diamond wedding

Diamond means forever, so is marriage.People often call loving each other for 60 years as a diamond wedding.Diamonds are the most precious…

Startet av dfgdfgdfgdfg

0 31 aug

During the yellow plum season, the fine rain

During the yellow plum season, the fine rain spreads like a big net on the top of the head. The most likely thing to happen this season is…

Startet av ylq

0 30 aug

utumn is a cool season, a season of harves

utumn is a cool season, a season of harvest, and a season of hard work for the the fall, the park is full of colorful chrysanthemums, red,…

Startet av ylq

0 30 aug

Framdekk til Volvo 430 - 1978 modell

Min Volvo 430 var levert med Goodyear 7.50-16 framdekk med mange små ribber, altså ikke den vanlige 3-rib utgaven. Dekket har ingen skarpe…

Startet av Steinar Moen

1 27 aug
Svar innen Steinar Moen

Såmaskin til forskjellige gressfrø

Heihei. Skal begynne med produksjon av høy, og da lurer jeg på om denne såmaskinen er bra nok til å så gressfrø med? Er snakk om kun 15 mål…

Startet av Jon Martin Kalvøy Åsberg

0 25 aug

As the saying goes: "Father loves the mountain.

As the saying goes: "Father loves the mountain." Yes, my father is like the Chinese nation's thousands of fathers, the deep love, the regre…

Startet av ylq

0 9 aug

rom small to large, I have been

rom small to large, I have been growing up in my parents' care and cultivation, making me a good student. They poured all their love into m…

Startet av ylq

0 9 aug

In the morning, the lake is silent. One gray, one white,

In the morning, the lake is silent. One gray, one white, one yellow, three little rabbits, happily flapping butterfliddenly there was a ban…

Startet av ylq

0 26 jul

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår