Traktor (3,248)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

tåle perkins motoran i volvo bm 430 mye turtal ??

har litt løst å få 430 våres til å gå forta men tørs ikke å justere nåka på turtale før æ veit om den tåle meir den gå på 2400 no på max å…

Startet av Arne Kr

3 okt 14, 2011
Svar innen Johnny

Frontlaster fiat 540

Har tenkt å oppgradere fiaten med laster, har fått tak i en trima bergsjø 1320, er det lett å knekke framakselen når en løfter tungt? Er de…

Startet av Ole-Bjarte Schjølberg

8 okt 10, 2011
Svar innen Ola Onshus

Servostyringsett Ford 2000

Det er en kar som fra tid til annen driver å annonserer servosett til gammel Ford og MF på finn.no. Er det noen som vet hvem dette er? Nå e…

Startet av Åge Lund

15 okt 10, 2011
Svar innen Åge Lund

MF 165 1968mod Turbo

Hei :) fått min første traktor nå, Ska bruke traktorn til brøyting etc etc. MEN jeg bygger turbo biler til vanlig, og fikk veldig lyst å mo…

Startet av Espen

19 okt 10, 2011
Svar innen Jonas

Ford 1900 4x4

Noen som har ærfaring med disse traktorene? Er det noe å satse på eller burde jeg se meg om etter noe annet? evt. hva? Hvor mye må jeg ut m…

Startet av Svein M

4 okt 9, 2011
Svar innen Erik Wad

Tvilling til Valtra 6400

Hei! Lurte på om det er noen tvilling-produsent som er bedre enn andre, og om det er en type som egner seg til en Valtra 6400?

Startet av Arne

5 okt 9, 2011
Svar innen Arne

Gutbrod mf72 pris ? tohjulstraktor

Hey. Me har 2 butbrod tohjulstraktorer. Men eg lurer på ka eg kan få solgt di for ? Den ene traktoren selges med tillhenger men kan ikkje b…

Startet av Dennis Eriksen

7 okt 9, 2011
Svar innen Bjørn-Ivar Johansen

Feil med 4x4 på same taurus

Får ikke koblet inn 4x4. Feilen har ikke oppstått under kjøring, Tidligere var det mye motstand i spaken man kobler inn firtrekken med, men…

Startet av Same Taurus

1 okt 8, 2011
Svar innen Øystein Stavne

pris brukt kjetting

hei noen som har formeining om ka som er ein grei pris for 12,4-32 kjettinger som der ca 45% gjen av?

Startet av steinar haldorsen

1 okt 7, 2011
Svar innen Ole-K

Reform Muli kraftuttak problem

Hei sann! På reformen min så har eg kobla på ein vendar på kraftuttaket for å få det framover under planen, dette for at eg skal kunne få k…

Startet av Snorre Bakken

0 okt 6, 2011

RSS

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår