Traktor (2,694)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Ferguson

Har kjøpt meg en gammel Ferguson 25 produsert i frankrike ,er i tvil om hvor jeg finner serienummer /understellsnummer har funnet ett numme…

Startet av Per Bjørn Jenssen

1 sep 21, 2010
Svar innen Erik Foss

Lamborghini 683 DT

Lurer på å kjøpe meg en Lamborghini 683 DT 1987 mod. Er det noen som har noen erfaringer med denne type traktor? Skal brukes til brøyting å…

Startet av Robert Møller

4 sep 20, 2010
Svar innen per

Kva traktor skal eg kjøpe

Har fått to forskjellige tilbud, Ein John Deere 5090R og ein MF 5435 - Prisen er omtrent den samme. Kva for ein bør eg velge?

Startet av Agroøkonom

71 sep 10, 2010
Svar innen Vegar

Hvilken traktorprodusent har den mest moderne traktoren?

Det er mange meninger om de ulike traktormerker og egenskaper. De fleste merker kommer med nyheter med jevne mellomrom for å følge med i ut…

Startet av Tor Arne Aune

56 sep 8, 2010
Svar innen geir

Fendt 939

http://www.profi.com

Startet av Mr.T

1 sep 1, 2010
Svar innen Ove Andre Bremseth

Hva var største nyhet på 2000 talls traktorn???

Siden 60-tallet har traktorprodusentene skapt traktorer som utstyrsmessig ligner mye på hverandre. Redskapsprodusentene  har fått fram ulik…

Startet av Tor Arne Aune

3 aug 26, 2010
Svar innen john

Motor til Ford 5030

Har fått vann i oljen, og de fleste vet vel hva det betyr.Noen som vet hvilke tratorer jeg kan ta motor fra. kan jeg ta hviken som helst 4s…

Startet av Jardar Hovd

7 aug 26, 2010
Svar innen Arvid Sørensen

valmet 405 er det bra.

har fått tilbud på en valmet 405-2 til 60.000kr. den har 4650timer på telleren. og den skal vist nok være i fin stand. er den noe svakheter…

Startet av ferguson

7 aug 24, 2010
Svar innen Rune

Aebi Transporter

Hei.   Er på utkikk etter Aebi av litt nyare sort. Kanskje ikkje nyare i alle sine auge, men har då også en Aebi TP35 i dag. Har slutta med…

Startet av Karl Johannes Alm

0 aug 23, 2010

MF 3065 med kenguru effekt

Er det noen som har tips/råd om hvordan man kan få en behagelig veitransport med en MF 3065 med laster (u/demping). Lufttrykk i dekk etc??

Startet av Nuffield 4/25

3 aug 22, 2010
Svar innen Jan Ove

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2019   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår