Traktor (2,567)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Kalibrering av vendegir på MF 5445

Er det noen her på bygda som vet hvordan man kalibrerer vendegiret på en massey ferguson 5445 2004 mod? Traktoren vår er av typen som ikke…

Startet av Sven-Åge Gunnerød

7 mar 13, 2010
Svar innen Sven-Åge Gunnerød

vann i oljen. og olje i vannet, på valmet 605.

jeg har en valmet 605. 1989mod. her om dagen fant jeg ut at det har kommet vann i oljen. og frostvæsken var sort. så det er sikkert olje de…

Startet av ferguson

10 mar 12, 2010
Svar innen Pål Rønning

Motsatt polaritet på MF 165?? Clutch/kraftuttak?

Jeg har en MF 165 som det viser seg at pluss er i godset og minus går i ledningsnettet. Er det noen mulighet for å snu dette, hva må evt fo…

Startet av Jan Tore Hansen

14 mar 11, 2010
Svar innen Jan Tore Hansen

Globus VS. Westbjørn

Noen som har noen synspunkter? Fordeler/ulemper? Vurderer og bytte inn Westbjørnen i en ny Globus fræs.

Startet av Håvard

27 mar 11, 2010
Svar innen Fredrik Struperud

Kunne tengt å begynt for meg selv å kjøpt meg en traktor å itte hatt no jobb utenom.

før brøytet jeg snø,hadde en mf 3060 datatronic å tokvam 230 å tjente jo litt på det.siden jeg hadde jobb utenom gikk det bra mo jeg itte h…

Startet av stein ove

14 mar 11, 2010
Svar innen stein ove

Justering og trimming av Valtra 8550?

Har noen erfaring med dette på denne type traktor? Evnt hvilken firma som kan utføre dette.

Startet av Jarle Nordby

17 mar 9, 2010
Svar innen Anders S

argo frelst

Hei. Har i et års tid hadt gledenav å eie og å kjøre en argo magnum 8x8 amfibie doning. ønsker sterkt at den skulle hatt selskap av en make…

Startet av Nils-Olav Bakke

4 mar 9, 2010
Svar innen jan erik

Deutz-Fahr vs. Massey Ferguson

leste akkurat duellen i traktor nr1-2010.Den likte eg, forventa egentlig at MF sko vinna den lett, men detta bevise jo faktisk at det finns…

Startet av ingebrigt vaka

3 mar 8, 2010
Svar innen Martin

Case

Hei, kva ville dere ha valgt imellom New Holland T 4050 og Case Quantum 95C?

Startet av steam

1 mar 7, 2010
Svar innen sjur rødrsrud

Tåler en MF 168 4 wd veikjøring tro?

Hei  lurer bare på  om det er farlig og kjøre etter vegen me MF 168 4wden min etter vegen ,   med tanke på 4wden , er jo litt red for gamli…

Startet av johnny B.

20 mar 6, 2010
Svar innen johnny B.

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår