Traktor (2,413)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Bungartz tohjulstraktor

Er det noen som har deler til en bungartz tohjulstraktor eller vet om noen som har det? Vet ikke så mye om den, sitter iallefall en sacks m…

Startet av Peder Holm Løvstad

2 jun 2, 2009
Svar innen Peder Holm Løvstad

Noen som har greie på hydrostat på gressklipper?

Kjøpte en brukt john deere f510 med hydrostat. Den går bakover og ikke fremover. Overføringer er ok. Er det et separat oljesystem på hydros…

Startet av OleMarcus Langsholt

1 mai 31, 2009
Svar innen Halvor Versto

MF 5470 + trima 3.0?

Hei. Jeg lure på om det går ann å montere en trima 3.0 laster på en MF 5470 med fronthydraulikk, eller blir lasteren for liten? Jeg har en…

Startet av Bjarne Faanes

6 mai 26, 2009
Svar innen Bjarne Faanes

Mer MF 360

Takker for alle svar, som jeg fikk på det forrige spørsmålet mitt. Her kommer et til. Er det sånn berømt fjær i gir kassa på 360. Onkelen m…

Startet av Burra

3 mai 25, 2009
Svar innen Bjørn Sverre

MF 360?

Jeg vurderer å kjøpe en MF 360 92 mod. Har hørt at det ikke er noe særlig smart valg. Er det noen som kan bekrefte eller avbekrfte det. Hva…

Startet av Burra

11 mai 21, 2009
Svar innen Bjørn Sverre

Massey 133!

Hallo.. Har en MF 133 modell som ha passert litt over 7tusen timer, kjem itte på årsmodell i farta. Slik je ha forstått det æ det itte så a…

Startet av Jo Bjørnar Ryen

3 mai 21, 2009
Svar innen Jo Bjørnar Ryen

volvo 430

lurer litt på traktor om ei lita stund men er ikke sikker på hva slags traktor jeg burde kjøpe. lurer både lit på volvo 430, mf 135,35 og f…

Startet av Ola Barikmo

14 mai 19, 2009
Svar innen Tor Arne

Bør jeg kjøpe en Fiat 480 DT, eller er dette en problemtraktor?

Trenger en traktor som skal brukes til vedmaskin og litt småting på gården. Har komme over en Fiat 480 DT, men er dette en traktor som står…

Startet av Dag Eivind

1 mai 17, 2009
Svar innen Halvor Versto

Non som kjenner til David Brown Case 1390

Har akkuratt kjøpt en Case DB 1390 som sitter fast i revers. Tenkte jeg skulle se på dette problemet til helga. Er det noen som vet vad det…

Startet av Kenneth Heimseter

0 mai 13, 2009

Massey ferguson

Skar pusse opp mf 135'n min. men åssen RØD farge skar je ha? hvor finner je den? :P

Startet av Tage lersveen

4 mai 10, 2009
Svar innen Tage lersveen

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår