Traktor (2,362)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Gear boks ploblemer, treg å få i revers

Hei. har en Valmet 665 som er veldig treg å få i revers, Kommer ikke skikkelig i gear må prøve flere ganger før den sitter og må også være…

Startet av Torstein Halsli

1 des 30, 2017
Svar innen Tor Solum

Valtra 151t med vrang elektronikk. Hjelp!

Hei.  Har noen erfaring med Valtra 151t 2007 model el.l. Går ikke starte i snøføyka. Klarte å lirke den i gang et par ganger men nå er det…

Startet av Nils Rustad

0 des 30, 2017

Maxxum 100

Gode råd mottas med takk. Etter å ha Mads opp batteriet på min 2010 Maxxum 100, starta jeg opp traktoren for deretter å slå ned stigtrinna…

Startet av Arne Stadheim

0 des 28, 2017

Kjøp Passport, (originaldocumento@hotmail.com) Kjøp Bachelor, kjøp kjøre lisens, kjøp master grad

Buy Passport, (originaldocumento@hotmail.com) Buy Bachelor, purchase run license, buy master degree We are a team of professionals with man…

Startet av Miguel Preston

0 des 28, 2017

Ford 3000 oljelekasje

Har en ford 3000 73 mod som det spruter litt olje når den går på litt høyt turtall . motor og panser blir tillgriset men ser ikke hvor lekk…

Startet av Per Harry Øien

0 des 26, 2017

Ny dynamo på Volvo bm 2250 lader ikke

Hei! Jeg har nettop montert my dynamo da den gamle ikke ladet. Jeg satt på ny dynamo i fra økonomi deler å startet opp, å da jeg måler på b…

Startet av amund

1 des 23, 2017
Svar innen Tor Solum

Ny bruker og nyinnkjøpt traktor

Hei tenkte jeg skulle registere en bruker her først som sist. har hatt mye nytte av å lese på forumet her i enkelte problemstillinger tidli…

Startet av D S

0 des 15, 2017

A Basic History With The Detroit Tigers Baseball Team

Celek is recouping at blocking, but he needs develop more on his blocks. Easter morning usually starts off having a bang for most parents…

Startet av gallerr

0 des 15, 2017

Led lys

Tenkte å kjøpe 4 nye lys til en Fiat 640.Tenkte å kjøpe led lys på 27 watt,hvor kan jeg kjøpe det best å billigst

Startet av Isak sandvik

54 des 13, 2017
Svar innen Stian Skjelbred

vendegir står fast

Zetor 9541 , Vendegir står fast , vaiet går fint, men akslingen den er festet i står fast. Bare gått 300tima og et 2008 mod. Noen andre som…

Startet av jan jensen

0 des 1, 2017

RSS

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår