Reparasjon og vedlikehold (1,411)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Deutz 1973 mod. med hydrolikk problemer.

Traktoren hadde lite/ingen kraft i hydrolikken, så vi fylte på mer olje og luftet hydrolikken til all luft var ute. Nå løfter den helt opp,…

Startet av Tone Grov Tonheim

2 13 apr
Svar innen Tone Grov Tonheim

Kjøp registrert pass, førerkort, ID kort, ((vanwest04@gmail.com) (+ 237677707293),

Kjøp registrert pass, førerkort, IDkort, ((vanwest04@gmail.com) (+ 237677707293),IELTS-sertifikat, Visa, Fødselsbevis, SkoleDiplomer, Ektes…

Startet av tatah

0 12 apr

Justere PTO-clutch BM430

Volvo BM430 har dobbelt-clutch for å koble ut drift og PTO. Clutchen for å koble ut drift tar veldig langt ute, men jeg klarer ikke å få ko…

Startet av Andreas Bjørkli-Eriksen

1 12 apr
Svar innen Andreas Bjørkli-Eriksen

JD som låser seg på bakhjulet

Har et problem med at venstre bakhjul låser seg under drift når det er minusgrader, hav kan dette komme av?

Startet av Bertram Kongsberg

5 3 mar
Svar innen Bertram Kongsberg

JD 2140 Problemer med bremser.

Hei. Jeg har en JD2140 med bremse problemer. På venstre bak hjul virker det som om brems henger på litt. Hjul låser seg etter litt kjøring…

Startet av Tore Andre Johansen

1 3 mar
Svar innen Johnny Flæte

Hva er dette for slags del?

Fruen var ute og gikk langs gårdsveien vår og fant en greie langs veien som jeg ikke umiddelbart klarer å identifisere - regner det som mes…

Startet av Rune Hellem

1 26 feb
Svar innen Rune Hellem

Må skifte batterikasse til Zetor 6245

Hei, har en Zetor 6245 hvor batterikassen er opprustet slik at batteri kan falle ned. Er det mulig å få kjøpt en slik kasse - ny eller bruk…

Startet av Arnt-Eirik Rørnes

1 26 feb
Svar innen Rune Hellem

Erfaringer med bytte av fødepumpe på Valmet 865?

Fikk problemer med traktoren i helga, og feilsøkning med veldig god hjelp av naboen som er bilmekaniker avdekket at problemet nok ligger i…

Startet av Rune Hellem

1 24 feb
Svar innen Rune Hellem

mistet all hyd case 785 xl 1989

Har mistet all hydraulikk på min case. servo, kraftuttak alt er dødt.  starter jeg traktoren med clutchen inne, så er de ikke ulyd, men sli…

Startet av raymond antonsen

8 11 feb
Svar innen raymond antonsen

MF 81C

Hei. Er det noen her inne som har go peiling på mf med converter-drift? Har en 81C som lekker ut olje når gir/converter blir varm. Er det s…

Startet av Jan Eirik Karoliussen

1 1 feb
Svar innen Bjørn Kvaal

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2018   Created by Tungutta.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår