Kjøp og salg (1,002)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet

Vama brøyteskjær og Valtra fronthydraulikk

Selger Vama brøyteskjær EA3440 KM og fronthydraulikk til Valtra 6000 serie. Utstyret er kun brukt sesongen 2012-2013. Skjær kr 45 000.- Fr…

Startet av Torkel Hovland

0 for 23 timer siden

gallignani mb 60

Lurer på om det er noen der ute som  kann svare på noe om en gallignani mb 60 kombi.sen meg tlf til khagerup@yahoo.no så ringer eg Mvh Kj…

Startet av kjell arne

0 på lørdag

Deler til Fordson Super Major ønskes kjøpt.

Hei. Jeg har nylig skaffet meg en Fordson Super Major, denne behøver noen deler. I og med at denne har hatt Hamjern graver og Hymas frontla…

Startet av Øyvind Løvstad

0 10 sep

vANNINGSANLEGG

Komplett brannpumpe med slanger, slangetrommel, spyledyser, tanker, snorkelslanger og siler selges høyestbydende. Ypperlig å bygge om til p…

Startet av Kurt Grytten

0 9 sep

Behov for ekstralys? ta en titt her.

Vi har startet og importere LED lys rett fra fabrikk, og har skaffet noen skikkelig gode innkjøpsavtaler, ta en titt på vårt produktutvalg…

Startet av www.AlltidBillig.com

1 27 aug
Svar innen www.AlltidBillig.com

Bautz - bakaksel eller deletraktor

Ønsker å kjøpe bakaksel til min 1958 Bautz AS 120, evt deletraktor.

Startet av Skraphandler'n på Hagåsen

1 25 aug
Svar innen tor brox

Braketter og brøyteplate til ford 6640 øk

Ønsker og kjøpe braketter og brøyteplate til Ford/new Holland 6640 1996 mod.vet det passer over fra nyere new Holland serier,men vet ikke h…

Startet av Rune Westgård

0 23 aug

Fordson

Jeg søger en fordson major (power /super ) roadless gerne defekt til små penge :-)

Startet av Daniel

0 18 aug

motorslåmaskin

Ønsker og kjøpe deler til gutbrod mf 72 alt av intresse event.defekt maskin tlf.41468693

Startet av knut steinar bergan

17 18 aug
Svar innen kåre julius eidem

Ønskes kjøpt: 2 stk 11.2-24 dekk

Ønsker å kjøpe 2 stk 11.2-24 dekk. Gjerne brukt, men må være i god stand. De som står på traktoren nå har begynt å sprekke opp på sidene og…

Startet av Øystein Birkenes

0 3 aug

RSS

Annonse

siste foruminnlegg fra gruppen: veteran

Facebook likes

Arrangementer

Annonse

© 2014   Created by Tungutta.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår